V nekaterih državah družba Visa uporablja podatke o transakcijah za pripravo anonimiziranih zbirnih tržnih poročil o porabi potrošnikov in drugih podatkih o produktih, kar podjetjem omogoča izboljšati njihove trženjske dejavnosti in trženje. Te rešitve podjetjem pomagajo prepoznati potrošnike, na katere se lahko ciljno usmerijo. Tržno poročilo lahko denimo pokaže, da v trgovinah z avto deli potrošniki, ki prihajajo z določenega območja poštne številke, v primerjavi s potrošniki z drugih območij, porabijo več. Ti produkti podjetjem pomagajo ugotoviti učinkovitost njihovih tržnih kampanj.
Trženjske rešitve Visa ne vsebujejo nobenih osebnih podatkov, a kljub temu podjetjem omogočajo, da izboljšajo svoje podatke o potrošnikih ter s tem bolj ciljno usmerjeno oglaševanje.
Če ne želite, da se vaši podatki o transakcijah s kartico uporabljajo za trženjske rešitve Visa, kliknite tukaj, da se seznanite z možnostmi odjave.