Inovativna plačilna izkušnja za razvijajočo se panogo

Spoznajte, kako vam lahko Visa senzorični branding pomaga izpostaviti vašo plačilno rešitev in pritegniti več strank.

Kaj je Visa senzorični branding?

Ko bo Visa transakcija sprejeta, se bo, kjer je ustrezno, sprožilo predvajanje animacije, zvoka in haptičnega vibriranja, s čimer boste plačilno izkušnjo potrošnika lažje postavili na prvo mesto. Z razvojem načinov plačila senzorični branding potrošniku zagotavlja, da je bil njegov nakup z Viso sprejet.
A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Odkrijte ugodnosti

Visa senzorični branding potrošnikom sporoča, da je bil njihov nakup z Viso sprejet. Trgovcem ponuja plačilno rešitev, s katero lažje izstopajo med konkurenco.
Woman merchant handing customer her card after completing sale.
Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

Nova priložnost za vaše podjetje

Integrirajte Visa senzorični branding v svojo plačilno rešitev. Ponuja vam prednost, ki si jo želite, in vam odpira nove priložnosti.
Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Izboljšano zaznavanje

94 odstotkov vprašanih je izrazilo večjo naklonjenost do tehnoloških partnerjev.¹
An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Vgrajena prilagodljivost

Nabori barv, ozadja in druge možnosti oblikovanja vas ločijo od konkurence.
Illustration of a hand holding a Visa card.

Preprosta integracija

Visa senzorični branding zahteva minimalno raven inženiringa.

Integracija Visa senzoričnega brandinga

Spoznajte orodja in vire Visa senzoričnega brandinga. Oblikovali smo jih, da vam pomagamo pri brezhibni vključitvi senzoričnega brandinga v vašo plačilno rešitev.
A woman and a man looking at a tablet together.

Vprašanja in odgovori

Poiščite odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.