Izboljšana plačilna izkušnja

V poplavi novih načinov plačevanja Visa senzorični branding zagotavlja dosledno in zanesljivo plačilno izkušnjo pri sprejetih transakcijah z Viso.

Kaj je senzorični branding?

Visa senzorični branding je zbirka elementov digitalne blagovne znamke, ki, kjer je ustrezno, vključuje animacijo, zvok in haptično vibriranje in potrošnikom sporoča, da je bila njihova transakcija z Viso sprejeta.
A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Kaj pričakovati med transakcijami

Po sprejeti transakciji z Viso lahko potrošniki vidijo animacijo, zaslišijo zvok ter na omogočenih napravah, kot so pametni telefoni in prenosljive elektronske naprave, občutijo haptično vibriranje. V svetu novih tehnologij plačevanja se lahko potrošniki zahvaljujoč tem znakom pri plačevanju z Viso počutijo bolj samozavestne.¹

Plačilna izkušnja se spreminja

Senzorična izkušnja zagotavlja dodatno potrditev sprejetih transakcij z Viso.
Security represented by lock illustration.

Varnost

Nakupujte samozavestno. Znaki Visa senzoričnega brandinga – varne, sprejete transakcije z Viso.
Speed represented by stopwatch illustration.

Hitrost

Uživajte v hitrih in udobnih nakupih. Visa senzorični branding traja manj kot sekundo.¹
Trust represented by shield illustration.

Zaupanje

Samozavestno plačujte preko zanesljivega globalnega omrežja družbe Visa.