Dobrodošli v svetu senzoričnega brandinga

Po sprejeti transakciji z Viso lahko potrošniki vidijo animacijo, zaslišijo zvok ter na omogočenih napravah, kot so pametni telefoni in prenosljive elektronske naprave, občutijo vibriranje. Senzorični branding zagotavlja doslednost in zanesljivost pri plačilni izkušnji.
Odkrijte ugodnosti za vaše podjetje
3,5-x

Redne stranke
Stranke se 3,5-krat verjetneje vračajo za ponovno uporabo. 1
81 odstotkov

Vpliv blagovne znamke
81 odstotkov uporabnikov dojema trgovce bolj pozitivno, če ti uporabljajo zvoke in animacijo družbe Visa.2
0 $

Brezplačno
Sredstva za senzorični branding so vam na voljo brezplačno.
¹Ipsos LLC, The Value of Visa, 2017
²Notranje raziskave družbe Visa, IPG Lab 2017
Naj vaše podjetje postane bolj konkurenčno
²Notranje raziskave družbe Visa, IPG Lab 2017
³Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Vprašanja in odgovori
-
Družba Visa vam sredstva za Visa senzorični branding ponuja brezplačno. Vsakršni stroški, povezani z vpeljavo ali vzdrževanjem, so odvisni od sporazuma med vami in ponudnikom vaše plačilne rešitve, npr. ponudnikom POS terminala, pridobiteljem trgovcev ali plačilnim procesorjem.
-
Ker Visa senzorični branding traja manj kot sekundo, transakcije ne podaljša.
-
Elemente lahko uporabljate skupaj ali posamezno, odvisno od zmožnosti strojne opreme.
Za več informacij o Visa senzoričnem brandingu nam pišite na naslov [email protected].