Niste našli, kar ste iskali ali potrebujete pomoč pri prijavi izgubljene kartice? Za pomoč stopite z nami v stik. Pošljite nam sporočilo po klepetu v živo, elektronsko pošto ali kliknite tukaj, da pogledate seznam brezplačnih telefonskih številk za klic v naš Globalni center za pomoč strankam.
Stik z družbo Visa
Vaš račun za kartico Visa
-
Družba Visa ne hrani podatkov o finančnih transakcijah, ki ste jih opravili s plačilno kartico Visa – te podatke ima vaš izdajatelj kreditne ali debetne kartice Visa.
Za dostop do podatkov o računu, stopite v stik z izdajateljem kartice Visa. Naslov in telefonsko številko poiščite na vašem izpisku Visa. Telefonska številka je lahko napisana tudi na zadnji strani vaše kartice. Poiščete lahko tudi izdajatelja kartice in obiščete njegovo spletno mesto za več informacij.
-
Pri težavah z neavtoriziranimi transakcijami vam lahko pomaga vaš izdajatelj kartice. Naslov in telefonsko številko poiščite na vašem izpisku Visa. Njihova telefonska številka je lahko napisana tudi na zadnji strani vaše kartice.
Če želite izvedeti več o storitvah družbe Visa za povečanje stopnje zaščite vaše kartice Visa, raziščite Varnost + Zaščita.
-
Vaša plačilna izkušnja je za nas zelo pomembna. Trgovci, ki imajo razstavljen logotip Visa, nimajo pravice do izbire, ali za plačilo sprejmejo kartico Visa ali ne, če stranka nastopi dobronamerno.
Družba Visa ima med svojimi strankami več kot 16.000 finančnih inštitucij, ki izdajajo svoje kartice Visa in sklepajo dogovore s trgovci o sprejemanju kartic. Te inštitucije imajo pri urejanju odnosov s trgovci svoje pogoje in same rešujejo zadeve v zvezi s storitvami za stranke, ki zadevajo njih.
Priporočamo vam, da o zadevi obvestite izdajatelja vaše kartice Visa na telefonsko številko, ki jo najdete na izpisku Visa ali na zadnji strani vaše kartice. Izdajatelj vaše kartice Visa ima dostop do pravil in predpisov družbe Visa ter do obrazca Obvestilo o pritožbi stranke, tako da lahko vložite pritožbo.
Varnost + zaščita
-
Pri zamenjavi kartic Visa bo kartice z novo oblikovno zasnovo pošiljal izdajatelj kartice Visa. Vsi izdelki Visa zagotavljajo priročen, zanesljiv in varen način nakupovanja. Za dodatna vprašanja v zvezi s kartico Visa pokličite svojega izdajatelja kartice.
-
Družba Visa sodeluje s finančnimi inštitucijami, trgovci in organi kazenskega pregona po vsem svetu, da zagotovi, da pri uvedbi nove oblikovne zasnove ni zmede.
-
Ne. Družba Visa sodeluje s finančnimi inštitucijami, trgovci in organi kazenskega pregona po vsem svetu, da zagotovi, da pri uvedbi nove oblikovne zasnove ni zmede. Kot vedno ima družba Visa vzpostavljene programe, ki pomagajo nadzirati in opozoriti imetnike kartic na potencialne goljufije. Družba Visa bo imetnikom kartic še naprej ponujala zaščito z več nivoji varovanja, tako da lahko imetniki kartic ohranijo zaupanje in brezskrbno uporabljajo svojo novo kartico Visa.
-
Družba Visa ne odpira in vodi računov za trgovce. Če želite sprejemati plačila s kartico Visa v vašem podjetju, stopite v stik s pridobiteljem Visa.
-
Pazite pri morebitnih e-sporočilih, ki vsebujejo zahteve za osebne podatke, kot so gesla, številke PIN ali vaša številka socialnega zavarovanja – ali ki vas usmerjajo na spletno mesto, ki od vas zahteva takšne podatke. Sporočila so lahko lažna in lahko vsebujejo ponarejeni naslov pošiljatelja (t.i. »spoofing«), ki je oblikovan tako, spominja na pravi naslov in podjetje. Zapomnite si, da ne smete nikoli pošiljati osebnih podatkov po e-pošti. Če ste prejeli e-sporočilo, v katerem se pošiljatelj izdaja za družbo Visa, nas, prosim, o tem obvestite in navedite več podatkov.
-
Potrošniki morajo vedeti, da iz družbe Visa imetnikov kartic ne bomo poklicali ali jim poslali e-sporočila s prošnjo za podatke o osebnem računu. Klicni centri Visa ne izvajajo neposrednega trženja po telefonu. Potrošniki ne smejo odgovarjati na e-sporočila ali telefonske klice, ki zahtevajo osebne podatke o njihovi kartici, hkrati pa prosimo, naj te aktivnosti nemudoma prijavijo lokalnim organom pregona in finančni inštituciji, ki je izdala kartico. Imetniki kartice morajo vedeti, da politika ničelne odgovornosti družbe Visa v primeru goljufije zagotavlja, da ti ne nosijo odgovornosti za neavtorizirane nakupe.
Politika ničelne odgovornosti družbe Visa ne velja za določene poslovne kartice in anonimne transakcije s predplačilnimi karticami ali transakcije, ki jih ne obdeluje družba Visa. Imetniki kartice morajo uporabljati svojo kartico s previdnostjo in finančno inštitucijo takoj obvestiti o vsaki neavtorizirani uporabi. Za več podatkov stopite v stik z izdajateljem.
-
Če ste izvedeli za varnostni dogodek, ki vključuje kartico Visa ali ste odkrili ranljivost produkta Visa, prosimo izpolnite naslednji obrazec.
Predavtorizacija računa in opozorila
-
Ko plačate na bencinskem servisu, nekateri izdajatelji kartice "zadržijo" sredstva na računu imetnika kartice do zaključka postopka plačila (finančna predavtorizacija), da s tem zagotovijo zadostna sredstva na računu. Ne gre za to, da bi sredstva zadrževali bencinski servisi. Če imate vprašanja v zvezi z zadržanjem sredstev na vašem računu oz. predavtorizacijo pri plačilu goriva, stopite v stik z izdajateljem kartice.
Predavtorizacija računa trgovcev z gorivom in opozorila:
Obremenitev računa ni izvedena takoj, če končni znesek ni znan. Družba Visa je uvedla te postopke za zavarovanje izdajateljev debetnih kartic Visa, trgovcev in imetnikov kartic. To se najpogosteje zgodi pri plačevanju dobrin, na primer pri plačevanju goriva na samopostrežni bencinski črpalki.Če denimo uporabite debetno kartico Visa v restavraciji, je kartica lahko avtorizirana še preden se doda napitnina. Pri tovrstnih nakupih lahko izdajatelji debetnih kartic Visa predavtorizirajo sredstva imetnika kartice za kritje predvidenih stroškov transakcije. Ta postopek se imenuje "zadržanje" oz. predavtorizacija in varuje tako imetnike kartic kot trgovce. Zagotovi, da imetniki kartic ne porabijo več denarja, kot ga imajo in da trgovci prejmejo plačilo za transakcijo. Za večino transakcij velja zadržanje manj kot 24 ur, družba Visa ščiti imetnike kartic in od izdajateljev ali finančnih inštitucij zahteva sprostitev predavtorizacije v roku 72 ur.
V: Kdaj bo sproščena predavtorizacija moje kartice?
O: Za večino transakcij velja zadržanje oz. predavtorizacija manj kot 24 ur, družba Visa ščiti imetnike kartic in od izdajateljev ali finančnih inštitucij zahteva sprostitev predavtorizacije v roku 72 ur ali manj.V: Včasih dobim elektronsko pošto ali SMS obvestilo z opozorilom za račun z drugačnim zneskom, kot je bila dejanska poraba na bencinskem servisu.
O: Nekatera opozorila za račun ne prikazujejo končnega zneska – še posebej pri trgovcih, pri katerih končni znesek ni znan, na primer v restavracijah ali na samopostrežni bencinski črpalki. Opozorilo za račun lahko ni končni znesek transakcije, ki bo na izpisku.V: Ko pregledujem svoj bančni račun prek spleta, opažam, da je prikazani znesek drugačen od dejanskega zneska porabe na bencinskem servisu?
O: Včasih spletni izpiski ne prikažejo končnega zneska transakcije takoj, še posebej, če končni znesek v času predavtorizacije ni znan, na primer v restavraciji ali na samopostrežni bencinski črpalki. Naslednji dan pa bo na vašem spletnem izpisku prikazan končni znesek transakcije.
Kartice s holografskim magnetnim trakom
-
Družba Visa je nedavno izvedela, da se nekateri uporabniki srečujejo z občasnimi tehničnimi težavami na prodajnih mestih pri plačilu s plačilno kartico z novim holografskim magnetnim trakom. Takih primerov je zelo malo – gre za zelo majhno število dogodkov in kartic.
Družba Visa je izvedela, da se težave pojavljajo, ko so kartice s holografskim magnetnim trakom uporabljene v okolju z visoko ravnjo statične elektrike v zraku. V takih primerih statična elektrika moti postopek branja kartice in ovira elektronsko transakcijo.
Vendar pa te težave zadevajo sprejemanje kartice in prikladnost uporabe – in ravno to sta temeljni zavezi družbe Visa do imetnikov kartic. Družba Visa verjame, da je treba obravnavati vsako težavo, ki zadeva sprejemanje, ne glede na to, kako majhna je.
Zato je družba Visa priporočila finančnim inštitucijam, naj obstoječe kartice s holografskim magnetnim trakom, ki so že na tržišču, čim prej zamenjajo.
-
Visa je pred kratkim uvedla novo oblikovno zasnovo, katere del je holografski magnetni trak na zadnji strani kartice. Nova grafična podoba vključuje tudi hologram goloba nad prostorom za podpis in ta golob se ob premikanju kartice raznobarvno preliva.
-
Glede na informacije in prijave sklepamo, da je verjetni razlog za težave elektrostatična razelektritev, ki je kombinacija različnih dejavnikov, ki so med drugim:
- nizka vlaga na prodajnem mestu, kar vpliva na višjo elektrostatično napetost od običajne,
- oprema na prodajnem mestu z relativno nizko toleranco elektrostatične razelektritve na bralni glavi,
- uporaba plačilnih kartic s holografskim magnetnim trakom, ki imajo višjo elektrostatično prevodnost od običajnih magnetnih trakov.
-
Obseg te težave je zelo majhen, a kljub temu družba Visa zelo resno obravnava vsako težavo, ki jo imajo imetniki kartice s sprejemanjem kartice in prikladnostjo uporabe. Družba Visa je zato priporočila finančnim inštitucijam, naj obstoječe kartice s holografskim magnetnim trakom, ki so že na tržišču, čim prej zamenjajo.
-
Družba Visa je priporočila finančnim inštitucijam, naj obstoječe kartice s holografskim magnetnim trakom, ki so že na tržišču, čim prej zamenjajo. Tesno sodelujemo s finančnimi inštitucijami glede rešitve te težave, da bo ta postopek za vas čim bolj enostaven.
-
Da, še naprej uporabljajte svojo zdajšnjo kartico kot običajno, dokler finančna inštitucija ne stopi z vami v stik. Število transakcij, pri katerih se je pokazala ta težava, je zelo majhno. Velika večina transakcij s kartico s holografskim magnetnim trakom poteka brez težav.
-
Imetnikom kartice zdaj ni treba storiti ničesar. Če bo vaša kartica zamenjana, vas bo o tem obvestila finančna inštitucija. Sicer lahko še naprej uporabljate svojo zdajšnjo kartico kot običajno. Velika večina transakcij s kartico s holografskim magnetnim trakom poteka brez težav.
-
Poročali so le o težavah na terminalih na prodajnih mestih. Prijavljena ni bila nobena težava z bankomati.
-
Ne. Težave s sprejemanjem kartice s holografskim magnetnim trakom ne bodo vplivale na vaš račun.
-
Neodvisni laboratorijski preizkusi so pokazali, da kartice s holografskim magnetnim trakom ne predstavljajo varnostnega tveganja za imetnike kartic.
Blagovna znamka Visa in trženje
-
Vse zahtevke za sponzoriranje je treba pisno nasloviti na:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999 -
Hvala za vaš interes za oglaševanje družbe Visa, vendar ne moremo sprejemati nezahtevanih oglaševalskih idej.
-
Kot storitev za pooblaščene izdajatelje kartice Visa in trgovce Visa, družba Visa zagotavlja elektronsko datoteko z logotipom blagovne znamke Visa in povezavami na lastniška spletna mesta družbe Visa. Samo izdajatelji kartic Visa in trgovci so pooblaščeni za pooblaščeno rabo blagovnih znamk Visa. Če delate pri izdajatelju kartice Visa ali trgovcu Visa, obiščite Marketing Center (Središče za trženje) za informacije v zvezi z logotipom Visa in prenosi.
-
Družba Visa se je odločila osvežiti svoj modro-belo-zlati logotip in mu dati nov videz.
-
Družba Visa ni več le družba kreditnih kartic, ampak je postala družba, ki ponuja široko paleto plačilnih produktov in storitev. Novi logotip Visa in oblikovna zasnova kartice odražata razvoj družbe Visa.
-
Zdajšnji logotip Visa se je začel uporabljati na karticah Visa ter v oglaševanju, trženju in spletnih sporočilih januarja 2006. Kartice Visa in sporočila z obstoječim znakom Visa bodo hkrati v uporabi s karticami in sporočili z zastavico Visa do 30. junija 2011
Vprašanja za vašega izdajatelja kartice
Vaš izdajatelj ali banka, ki vam je izdala kartico Visa, lahko odgovori na večino vaših vprašanj v zvezi s plačevanjem prek spleta, preverjanjem stanja na kartici, nagrajevanjem ali spornim obračunavanjem.
Podpora za potrošnike
Podpora za trgovce in mala podjetja

Skladnost zagotavljanja varnosti

Varnost podatkov

Poslovni viri
Poiščite gradivo za podporo in izkoristite najboljše, kar vam ponuja vaš produkt Visa.